Bemutatkozom, tehát itt vagyok!
2016. október 09. írta: ennaa

Bemutatkozom, tehát itt vagyok!

De előtte egy vallomással tartozom Nektek.

Sokat halogattam ezt a pillanatot. Tulajdonképpen mindig is tudtam, hogy mit akarok, de a célom eléréséhez vezető módszereket sorra változtattam.  Kacskaringós, kusza utakat jártam be, mire eljutottam eddig a pontig.

Vagyis BLOGOT indítok.

Enna vagyok – a többieknek csak Nati – és menthetetlenül az írás szerelmese. Papírra vetett gondolataim egyfajta kiteljesedést jelentenek számomra.  De nyugodjatok meg, nem fogok ilyen „giccses” kifejezéseket használni. Szóval ez a barátságos „kiteljesedés” azt foglalja magába, hogy boldogságom egyik forrása az, ha hallathatom a Hangomat. Méghozzá írásban. Persze kendőzetlenül.

Így jött az ötlet, hogy blogolni fogok.

Véleményt formálok, kritizálok, ugyanakkor segítek, s támaszt nyújtok a tömegközlekedés – néha kínos – perceiben. Ugye tudjátok, hogy mire utalok?

Egyet vissza, s kettőt előre.  A tartalmak irányába.

Őszinte kitárulkozások. Olyan gondolatmenetek, szösszenetek, amelyek legmélyről törnek a felszínre. Nincs mese: üvöltve.

Források. Olyan források, amelyek a boldogság, öröm és siker felé haladnak. De az útról, Te magadnak kell gondoskodnod. Én csak azt a bizonyos receptet adom hozzá. Vagyis azt, amiről tudom, hogy biztosan beválik. Becsszó.

Tippek és Hogyanok.  Arról, hogyan éld túl a hetet, hogyan érezd jól magad a bőrödben, hogyan ismerkedj a pozitív hozzáállással, vagy szimplán csak, hogyan éld túl a szeszélyes időjárást.

Szóval lesz itt minden, mi szem-szájnak ingere. Na meg a gondolataidnak.

Barátsággal,

Enna

A bejegyzés trackback címe:

https://ennamegmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr5811784143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása