Ha köddé vált a legígéretesebb Tinder-párod, és elfelejtett válaszolni az üzenete(i)dre
2017. április 16. írta: ennaa

Ha köddé vált a legígéretesebb Tinder-párod, és elfelejtett válaszolni az üzenete(i)dre

Néhány sor, amelyet bármikor szívesen fogadna az, aki online ismerkedik, főleg akkor, ha „párja” a randi után eltűnik, egyébként se szó, se beszéd

large_6.jpg

Azt hitted a legígéretesebb Tinder-párodról, hogy na, talán ő az, akiért majd törlöd a regisztrációdat, és vele együtt az applikációt is? Majd ő elfelejtett válaszolni az üzenete(i)dre, és a randit követően se szó, se beszéd eltűnt? Ha a fentiekre határozottan „Igen!” a válaszod, akkor ez a bejegyzés neked szól! Tök őszintén. Egy ilyen, vagy egy ehhez hasonló Tinder-üzenet igazán jól jön, főleg akkor, ha éppen próbálsz választ keresni a „párod” viselkedésére. Íme, néhány képzeletbeli, lélekmelengető és búfelejtő sor!

Figyelj, én most ebben az üzenetben leírom mindazt, amit személyesen képtelen vagyok a szemedbe mondani. Szóval... kifejezetten örülök annak, hogy megtaláltalak Tinderen, és annak is, hogy matcheltünk. De tudod, nekem időre van szükségem. Tényleg. Ugyanis nemrég léptem ki egy kapcsolatból, és nemrég törték össze a szívemet, így a Tinder búfelejtőként funkcionál – legalábbis számomra. Tetszel nekem, de miután találkoztunk úgy éreztem, te többet szeretnél tőlem. Én pedig egyelőre nem tudom neked azt a többet megadni. És egyáltalán nem azért, mert „kevés vagy“, vagy nem vagy „elég jó” hozzám/nekem, hanem azért, mert én nem érzem magam készen egy új kapcsolatra. Képtelen vagyok játszani az érzéseiddel. (!)

Amikor találkoztunk láttam a szemedben a tüzet, a vágyat, tetszett nekem. Meg te is. Aztán szóba hoztam a múltat, és elhalványult a mosoly az arcodon. De tudod, az is én vagyok: a hibáimmal együtt. Noha felkutattam a telefonomban a legjobb képeimet, majd azokat feltöltöttem az applikációra, de az csak a valóság (szét)filterezett mása. Azokon a képeken nem látszik, hogy valaha is ordítottam a fájdalomtól, vagy az, hogy hittem az Igaziban, netán az, hogy érzelmi szemetesládának "használtak", és a lelki gondjaikat belém dobták. Mindezt kérés nélkül, és csak azért, mert szerettem őket. Őszintén.

Mivel veled szemben nincsenek elvárásaim, így nem várom el azt sem, hogy megértsd mindazt, amit most leírok. Egyszerűen csak szerettem volna veled megosztani a gondolataimat. Tudd, értékes ember vagy nélkülem is. Tehát ha eltűnök az életedből, azzal igazából valamilyen módon jót cselekszem. Hiszen ameddig én és a "világom" nem vagyunk rendben, addig te csak a káoszt fogod látni, érzékelni. Valljuk be, arra pedig nem lehet egy boldog párkapcsolatot építeni. (Meg mást sem.)

Szóval igen, köddé váltam. Eltűntem. Gyáva vagyok, mert most sem tudnék a szemedbe nézni, majd mindezt elmondani neked. És ahelyett, hogy egy újabb Tinder-randira Tinder-találkozóra invitálnálak téged, továbbra is a virtuális valóság személytelenségét hívom segítségül. És hidd el, nem én vagyok az a több, amit mindenkiben keresel. Senki sem tudja neked azt megadni – mert az a több csakis benned van. 

(Fotó: Innen)

A bejegyzés trackback címe:

https://ennamegmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr3812430629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása